Udfyld formularen og send os en besked, så vender vi tilbage så hurtigt som muligt. På forhånd tak.


* Er du menneske eller robot?



 

 

 

SR-Electric tlf. 62 52 20 00

SR-ELECTRIC
vagttelefon
70 20 10 74


OBS: Der køres ikke til rep. af hvidevarer eller andet alm. el-arbejde i vagten.

Vi gør opmærksom på, at der opkræves et tillæg på kr. 250,- ex. moms pr påbegyndt time oven i den normale timeløn ved vagtudkald.

 

Guide til selvhjælp ved de mest almindelige fejl, prøv gerne dette inden du ringer.

 

"Hpfi relæ slår fra hele tiden"

  • Sluk for alle grupper/sikringer
  • Tænd for dit relæ (det burde nu holde inde).
  • Tænd grupper/sikringer , en af gangen med en kort pause imellem, når relæ slår fra igen har du fundet gruppen med fejl på. Lad denne gruppe være slukket.
  • Tænd de øvrige grupper.
  • Se om du kan lokalisere fejl på den gruppe, der nu er slukket. Det vil typisk være hvidevarer, vandvarmeren, vandpumpen eller udvendige installationer.
  • Overvej nu om du kan undvære det frakoblede, indtil vi åbner igen.
  • Husk : Tjek at du ikke har fået afbrudt din fryser.

"Der mangler strøm i en del af huset eller nogle ting opfører sig mærkeligt"

  • Svinger lyset op og ned i styrke eller siger nogle apparater mærkeligt? Så skynd dig at sluk for alle grupper på tavlen.
  • Se på din elmåler. I nederste venstre hjørne i displayet under kwh visninger, skulle der gerne stå ”L1  L2  L3”.
  • Hvis der mangler én eller flere af de tre visninger L1, L2 eller L3 så ligger fejlen ikke i dit hus. Men der mangler én eller flere faser ind i dit hus fra elforsyningen.                              
  • RING TIL EVONET (ELFORSYNINGEN) VAGTTELEFON NR. 75 18 82 79
  • Har du derimod alle tre faser, så ring til os

 

 

dk en mc visa jcb cup amex dankpng